Adsense

יום שני, 20 בדצמבר 2010

דנה רון


בואו להכיר את דנה רון
הפחד הכי גדול שלה הוא חולי ומחסור בפרנסה, שלמה עם עצמה מבחינה חיצונית אבל הייתה רוצה לקחת פחות ללב, אוהבת את שלמה ארצי וחושבת שריצ'ארד גיר הוא הגבר הכי סקסי בעולם. בואו להכיר את דנה רון


תחתית הטופס
תאריך לידה: 21.12.1971
מזל:
 קשת
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 במקור מרמת אביב 
שירות צבאי:
 לא עשיתי שירות צבאי. התחתנתי בגיל 18 וחצי אחרי התיכון
מצב משפחתי:
 בזוגיות מזה 9 שנים עם יריב + 2 ילדים מנישואים קודמים
לימודים:
 12 שנות לימוד
המוטו שלי:
 חיה ותן לחיות
מקצוע/עיסוק נוכחי:
 הפקת אירועים וכותבת ספר ראשון
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה  שלך?
 תכונה טובה: טוטאלית, תכונה רעה: עקשנית
תאר את עצמך ב-5 מילים:
 אימא, אישה, אשת עסקים, ספונטנית, מפתיעה
מהו החלום הכי גדול שלך:
 לחיות ולחוות מקומות שונים בעולם
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 חולי ומחסור בפרנסה
מי הבן אדם הכי קרוב אלייך?
 יריב - בן זוגי
אם היית יכול להתחלף עם מישהו ליום אחד במי היית בוחר ולמה: הייתי מוכנה להתחלף ליום אחד עם קייט מילדטון, ארוסתו של הנסיך ווילאם. חלומה של כל אישה הוא להיות נסיכה ושלא נדבר על מלכה פוטנציאלית ועל פי כמה וכמה שהנסיך נראה כמו נסיך מהאגדות
מה היית משנה בעצמך?
 מבחינה חיצונית אני שלמה עם עצמי כפי שאני ולא המושלם הוא המושלם, פנימי: לקחת פחות ללב
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 600 
מה החברים שלך יופתעו לגלות עלייך?
 הדבר היחיד שחברי יופתעו לגלות הוא שאני דיירת ב'אח הגדול 3' ואף אחד לא ידע. מלבד זה, שום דבר לא יפתיע את החברים שלי. הכול פתוח
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 ספא ומסעדה. להתפנק ולאכול
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 ההתמוטטות העסקית בגיל 27
מי הגבר הכי סקסי בעולם בעינייך?
 ריצ'ארד גיר
מוזיקה אהובה:
 מוזיקה ישראלית ושלמה ארצי
סרט הקולנוע האהוב עלייך:
 הפסנתרן. כצאצאית לניצולי שואה, הסרט הזה ריגש אותי במיוחד. בסרט זה לראשונה הבנתי כיצד היהודים באירופה, שביניהם משפחתי, הולכו שולל. איך בתחילת התהליך הסכימו לשתף פעולה ולא הצליחו לתפוס כמו כל מוח נורמטיבי, את המוח המעוות ואתה כוונות האמיתיות והזוועתיות. סרט חזק
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול?
 מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה? בעונה הראשונה היו שני פייבוריטים: שיפרה שהייתה אישה אמיתית, מאוזנת, נעימה ורגישה. ויוסי בובליל שהיה לו את הקסם שלו.
בעונה השנייה היו חמשת הפיינליסטים. עם כל אחד מהם חשתי הזדהות ואמפטיה באופן שונה: סער – הפטריוטיות,
אלירז – הרגישות, אלין - המתיקות, פוטנה – האימהות וגואל- האינטליגנציה.
מה הדבר שהכי מעצבן אותך?
 כפיות טובה וחוסר צדק
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 לשמור לירה לבנה ליום שחור
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 לפני מספר ימים פורסמה כתבה בעיתון על נטע האחיינית שלי שהיא נפגעת רמדיה. אני עדה להתמודדות אין סופית של משפחה גדולה מהחיים
 אם תזכי, מה תעשי עם הכסף?
 אקנה דירה. שיהיה לי ומשפחתי ארבע קירות, שיהווה ביטחון בסיסי, שמה שלא יהיה יש לנו את הפינה החמה
עד כמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 חשובה לי מאוד אהדת הקהל ולכן בכוונתי להיות אותנטית ואמיתית. זיופים רואים מקילומטרים. החשיפה האבסולוטית הזאת בעצם האקט הכי רחוק שאי פעם העזתי. ולזה צריך ביצים או ביציות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה