Adsense

יום שני, 20 בדצמבר 2010

שירן גיטר


בואו להכיר את שירן גיטר
היא לא שומרת טינה, מאמינה שצריך ללכת בעקבות הלב, חולמת להיות זמרת ושחקנית מפורסמת, מתעצבנת כשלא מקשיבים לה ופוחדת לאבד את הכלבה שלה. בואו להכיר את שירן גיטר



תחתית הטופס
תאריך לידה: 1989\7\9
מזל:
 סרטן
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 במקור מרמת גן ועכשיו פתח תקווה
שירות צבאי:
 פיקוד העורף
מצב משפחתי:
 רווקה
לימודים:
 סיימתי 12 שנות לימוד
המוטו שלי:
 לכו בעקבות הלב והאמינו בעצמכם
מקצוע/עיסוק נוכחי:
 כרגע לא עוסקת בכלום
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה שלך?
 הכי טובה היא שאיני שומרת טינה, והכי גרועה שאיני חסרת סבלנות
תאר את עצמך ב-5 מילים:
 שאפתנית שובבה אכפתית רגישה מרדנית 
מהו החלום הכי גדול שלך?
 להיות זמרת ושחקנית מפורסמת
מהי הפדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 הבגד ים זז לי בזמן שבא גל והפך אותי וראיתי שכולם מסתכלים עליי ולא קלטתי מדוע עד שאחותי הקטנה אמרה לי
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 לאבד את הכלבה שלי
מי הבן אדם הכי קרוב אלייך?
 אחותי התאומה, רינת גיטר

אם היית יכולה להתחלף עם מישהו ליום אחד, במי היית בוחרת ולמה:
 הייתי בוחרת בכלבה שלי כדי לדעת מה היא מרגישה שהיא איתנו ומה צריך לשנות איתה שאני חוזרת להיות עצמי
מה היית משנה בעצמך?
 מבחינה חיצונית את הגובה, מבחינה פנימית את חוסר הסבלנות
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 2871
מה החברים שלך יופתעו לגלות עלייך?
 שאני באח הגדול
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך? פאב שכונתי
 
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 שאבא שלי נפצע עקב רשלנות רפואית והודיעו לנו שהוא ישאר נכה ביד
מי הגבר הכי סקסי בעולם בעינייך?
 אשטון קוצ'ר, בראד פיט ורן דנקר
מוזיקה אהובה:
 משה פרץ, דודו אהרון ואייל גולן
סרט הקולנוע האהוב עלייך?
 "ירח דבש מטורף" ו"מה שקורה בווגאס"
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול?
 מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה? בעונה הראשונה יוסי בובליל, מכיוון שהוא מצחיק ועממי. בעונה השנייה אלירז שדה בגלל שהוא חתיך הורס, צנוע ואמיתי
הדבר שהכי מעצבן אותך?
 שלא מקשיבים לי
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 תכבדי את עצמך כדי שיכבדו אותך
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 לפני כ-4 ימים כשדודתי ז"ל באה לי בחלום
אם תזכי, מה תעשי עם הכסף?
 אדאג לעתיד שלי 
עד כמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 הכי רחוק בעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה