Adsense

יום שני, 20 בדצמבר 2010

אלעד צפני


בואו להכיר את אלעד צפני
הוא משתדל כל הזמן לחייך, הפחד הכי גדול שלו הוא להיות לבד ויש לו לא פחות מ-2300 חברים בפייסבוק. בואו להכיר את אלעד צפני


תחתית הטופס
תאריך לידה: 27/06/1989
מזל:
 סרטן
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 תל אביב
שירות צבאי:
 פטור משירות צבאי
מצב משפחתי:
 רווק
לימודים:
 תיכונית
המוטו שלי:
 "חיה ותן לחיות"
מקצוע/עיסוק נוכחי:
 יחסי ציבור
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה  שלך?
 התכונה הטובה ביותר שלי היא שאני יודע להיות אוזן קשבת ולתמוך כשצריך, הגרועה ביותר היא העצלנות
תאר את עצמך ב-5 מילים:
 אפשרות א': אדם שאוהב מאד את החיים
אפשרות ב': מצחיק, ספונטני, גמד, איש-שיחה וחבר
מהו החלום הכי גדול שלך :
 למות בידיעה שניצלתי כל רגע בחיים בלי חרטות ובלי תחושת החמצה
מהי הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 יש לי המון פאדיחות והמון מהן גדולות. אז אספר את האחרונה שקרתה: ממש כחודש לפני כניסתי לבית האח הגדול, במהלך מסיבה במועדון ניגשתי להגיד שלום לידידה שישבה בבר, הבחורה הנחמדה הייתה מעט שיכורה ומעט נלהבת מדי להגיד לי שלום, היא ניסתה לחבק אותי כשהיא יושבת על הבר ואני עומד על הרצפה. דבר שהוא קצת בעייתי. אתם יכולים לתאר לעצמכם את הסיטואציה בה בחורה במימדים רגילים נופלת עליי יחד עם כסא בר ומרסקת אותי באמצע המועדון עד כדי איבוד הכרה ועלפון. מצאתי את עצמי בידי מאבטח ענק שועט במהירות אל עבר היציאה ומשם נלקחתי לבדיקות בבי"ח ושם בילינו בערב מצחיק ומוזר ועם סיפור לכל החיים. כשאמרתי שאני רוצה שבחורות יפלו לרגליי לא לזה התכוונתי
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 להיות לבד
מי הבן אדם הכי קרוב אליך? 
 אמא


אם היית יכול להתחלף עם מישהו ליום אחד  - במי היית בוחר ולמה:
 לא אדם מסוים, אולי תפקיד מסוים או אורח חיים מסוים (שחקן, רופא, כדורגלן וכו')
מה היית משנה בעצמך?
 מוריד 2-3 קילו
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 2300
מה החברים שלך יופתעו לגלות עליך?
 שנכנסתי לאח הגדול
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 אין כזה, אני נהנה מכל דבר שאני עושה: ממסיבות, מסעדות, קולנוע ועד לישיבה בבית עם חברים, כל עוד אני עם האנשים שאני אוהב
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 כשכל חבריי התגייסו ופחדתי להשאר מאחור ולבד. כמו שאמרתי, הפחד הגדול ביותר שלי הוא להשאר לבד
מי האישה הכי סקסית בעולם בעיניך?
 אנג'לינה ג'ולי
מוזיקה אהובה:
 אוהב הכל, משתנה לפי מצב הרוח.
סרט הקולנוע האהוב עליך:
 יצרים בדם 
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול? מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה?
 צפיתי רק בעונה השנייה והפייבוריטים שלי היו אביב ואלירז, אביב בגלל שהיה מצחיק וקליל, הפעיל את הבית ועשה המון עניין ורעש ובמיוחד עשה מה שבא לו בלי לחשבן לדיירים או לקהל בבית. את אלירז אהבתי בגלל התמימות והכנות ששולבו יחד עם נסיון חיים.
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 להשתדל כשבכל בוקר שאני קם ובכל לילה כשאני עולה לישון יהיה על פניי חיוך – להיות שמח תמיד.
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 כשהבחורה בבר התרסקה עליי.. אחריי שהתעוררתי הייתי בטוח שאני משותק מהצוואר ומטה מרוב כאב והייתי בטוח שאני צריך להתחיל לבטל תוכניות כשהגדולה מכולן היא הכניסה לבית האח ובכיתי מכאב ואכזבה. אבל בסוף הכל נגמר בחיוך
אם תזכה, מה תעשה עם הכסף?
 אני מאמין שאת רוב הכסף אחסוך ובחלק אעשה טיול.
עד כמה רחוק אתה מוכן ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 אשתדל להשאר כמו שאני תמיד, אני מאמין שדווקא בדרך הזו אזכה באהדת הקהל. אם לא, אז כנראה שאני צריך לתקן כמה דברים וללמוד להכיר את עצמי טוב יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה