Adsense

יום שני, 20 בדצמבר 2010

רינת גיטר

בואו להכיר את רינת גיטר
היא קיבלה פטור מהצבא, נוטה להתעצבן אבל מגדירה את עצמה כחברמנית, שונאת כשמעבירים עליה ביקורת, משתדלת ללמוד מכל דבר ורוצה לדאוג לעתיד שלה. בואו להכיר את רינת גיטר


תחתית הטופס
תאריך לידה: 1989\7\9
מזל:
 סרטן
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 במקור מרמת גן ועכשיו פתח תקווה
שירות צבאי:
 רציתי לשרת בצה"ל ובמחזור שלי היו יותר מידי בנות ושלחו לי מכתב הביתה שקיבלתי "פטור על עודף בנות". הגשתי ערעור ושלחו לי בחזרה שזה נקרא מבחינתם שלא השתמטתי ושעשיתי צבא
מצב משפחתי:
 רווקה
לימודים:
 סיימתי הנהלת חשבונות (מקצוע) והוצאתי רישיון נדל"ן 
המוטו שלי:
 לכו בעקבות אמונתכם ותמיד תשאפו להצליח
מקצוע/עיסוק נוכחי:
 מנהלת חשבונות ויועצת נדל"ן
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה  שלך?
 התכונה הכי טובה היא לב רחמן, והתכונה הכי גרועה היא שאני נוטה להתעצבן בקלות
תארי את עצמך ב-5 מילים:
 הרפתקנית, שאפתנית, חברמנית, עוזרת וחייכנית 
מהו החלום הכי גדול שלך?
 להיות זמרת ושחקנית מפורסמת
מהי הפדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 כשחגגו לי בת מצווה הרמתי את בת דודתי והיה לי סטרפלס קולר (רק הקולר שהיה מעוטר ביהלומים החזיק לי את הסטרפלס) והצלם צילם אותי רוקדת והסטרפלס פשוט נפל ולא הבחנתי בזה והמשכתי לרקוד עם כל חבריי לכיתה עד שאמא הבחינה ורצה אליי (וזה עדיין שמור ומצולם בקלטת ווידיאו לא חתכו את זה)
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 לאבד את האנשים שאני אוהבת, וכמובן את הכלבה שלי
מי הבן אדם הכי קרוב אלייך?
 שירן גיטר, אחותי התאומה

אם היית יכולה להתחלף עם מישהו ליום אחד, במי היית בוחרת ולמה:
 הייתי בוחרת להתחלף עם הכלבה שלי בכדי לדעת מה היא מרגישה ומה היא חושבת כשהיא איתנו, ואז הייתי יודעת אם צריך לשנות דברים שיעשו לה טוב
מה היית משנה בעצמך?
 מבחינה חיצונית את צבע העיניים והגוף, מבחינה פנימית הייתי משנה את הסבלנות שלי
מה חברים יש לך בפייסבוק?
 1920
מה החברים שלך יופתעו לגלות עלייך?
 שאני באח הגדול
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 פאב שכונתי עם קריוקי אוכל ושתייה חריפה
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 שאבא שלי נפצע עקב רשלנות רפואית וקיבלנו את ההודעה שהוא יישאר נכה ביד
מי הגבר הכי סקסי בעולם בעינייך?
 פול ויליאם ווקר ואשטון קוצ'ר
מוזיקה אהובה:
 אייל גולן, דודו אהרון, קובי פרץ ומשה פרץ
סרט הקולנוע האהוב עלייך:
 "ירח דבש מטורף" וכל הסרטים של התאומות אולסון
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול? מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה?
 בעונה הראשונה יוסי בובליל הוא היה עממי מצחיק ולא משעמם בעונה השנייה- אלירז שדה הוא חלום של כל אישה הוא אמיתי ורגיש ולא שיעמם את הצופים
הדבר שהכי מעצבן אותך?
 שמעבירים עליי ביקורת
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים:
 ללמוד מכל דבר 
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 ביומולדת שהיה לאבא לפני כמה ימים הקדשתי לו שיר
אם תזכי, מה תעשי עם הכסף?
 אדאג לעתיד שלי
עד כמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 עד הסוף בכל הכוח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה