Adsense

יום שבת, 25 בדצמבר 2010

יורם כהן



בואו להכיר את יורם כהן

הוא היה רוצה להיפטר מהכרס, ללמוד פסנתר ולנסוע לפרו ומאוד רוצה לזכות כדי שיפסיקו להציק לו מהבנק. בואו להכיר את יורם כהן

תאריך לידה מלא: 24.12.61
מזל:
 גדי 
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 היום מעפרה, במקור מנתיבות
שירות צבאי:
 נח"ל
מצב משפחתי:
 נשוי
לימודים:
 12 שנות לימוד +7 בישיבת מרכז הרב
 מקצוע/עיסוק נוכחי:
 עושה יין 
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה שלך?
 טובה: שלו, גרועה: מדבר לעיתים הרבה מדי  
תאר את עצמך ב-5 מילים:
 יורם, איילת, אבא, אוהב, חבר
מהו החלום הכי גדול שלך:
 אין, אבל בא לי ללמוד פסנתר ולנסוע לפרו
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 אובדן 
מי הבן אדם הכי קרוב אליך?
 תכלת שלי


אם היית יכול להתחלף עם מישהו ליום אחד  - במי היית בוחר ולמה:
 איילת שלי,להיות פעם באמת במקום שלה
מה היית משנה בעצמך?
 נפטר מהכרס
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 20
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 להיות עם החברים הכי טובים שלי, לנסוע לסיני, רחיפה, אופניים, ג'יפים, צלילה
מוזיקה אהובה:
 פינק פלויד, החומה, דורית ראובני - שיר הפלמ"ח ושי גבסו - שמור על האמונה
סרט הקולנוע האהוב:
 הטוב הרע והמכוער, נפלאות התבונה
הדבר שהכי מעצבן אותך?
 כשאומרים לי "לא הבנת. בוא ואגיד לך מה אתה צריך"
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 להתחתן עם איילת ולגור בעפרה
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 שלשום, משיר 
אם תזכה, מה תעשה עם הכסף?
 אתן לטובה מהבנק, שלא תציק לי יותר 
עד כמה רחוק את/ה מוכן ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 להיות הכי אני שיש

מה � ] � �Y �Y 
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים? להתחתן עם איילת ולגור בעפרה
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? שלשום, משיר 
אם תזכה, מה תעשה עם הכסף? אתן לטובה מהבנק, שלא תציק לי יותר 
עד כמה רחוק את/ה מוכן ללכת כדי לזכות באהדת הקהל? להיות הכי אני שיש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה