Adsense

יום שני, 20 בדצמבר 2010

לי עוז כהן


בואו להכיר את לי עוז כהן

מעריץ את רד הוט צ'ילי פפרס ורוצה להתחלף עם הגיטריסט שלהם, אנשים לא יודעים כמה הוא רגיש ומבחינה חיצונית הוא לא היה משנה בעצמו כלום. בואו להכיר את לי עוז כהן
ראש הטופס
תחתית הטופס
תאריך לידה מלא ושעת לידה: 10\5\1985
מזל:
 שור
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 תל אביב, מתל אביב
שירות צבאי: לא עשיתי אבל התנדבתי הרבה
מצב משפחתי:
 חברה, שהיא בעצם השירות הצבאי שלי
לימודים:
 תיכון וקורס נהיגה מונעת
המוטו שלי:
 השתנה בזמן האחרון ועכשיו הוא "סבלנות חביבי"
מקצוע/עיסוק נוכחי:
 סגרתי ממש עכשיו את העסק וחזרתי להיות מלצר
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה  שלך?
 נאמן (תכונה רעה) ואוהב לשנוא(תכונה טובה)
תאר את עצמך ב-5 מילים:
 אני שרוט ואחלה גבר שבעולם 
מה החלום הכי גדול שלך?
 להיות מאושר ובריא עד גיל 100
מה הפדיחה הכי גדולה שלך?
 יצאתי לדייט ולפני זה נכנסתי לשירותים שרופדו בנייר טואלט. לצערי איך שהרמתי את המכנס נתפס לי זנב של נייר טואלט ויצאתי בפוזה של חתיךבלי לשים לב לזנב
מה הפחד הכי גדול שלך?
 להיות מלצר כל החיים
מי האדם הכי קרוב אליך?
 חברה שלי (אני חייב להגיד אותה כי היא זאת ששומרת לי על הכלב והדברים)


אם היית יכול להתחלף עם מישהו ליום אחד  - במי היית בוחר ולמה?
 ברור שעם  הגיטריסט של ה"רד הוט צ'ילי פפרס"
מה היית משנה בעצמך?
 מבחינה חיצונית כלום, מבחינה פנימית הייתי רוצה יותר שקט פנימי
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 לא יודע, אני לא נכנס. בערך 200 
מה החברים שלך יופתעו לגלות עליך?
 שאני יותר רגיש ממה שחושבים
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך? 
 לשבת בבית עם החברה, לצחוק ולשתות
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים? 
 כשאמא שלי נפטרה כשהייתי בן 12
מי האישה הכי סקסית בעולם בעיניך?  בר רפאלי. לא פראיירית בכלל
 
מוזיקה אהובה:
 red hot chili peppers
מהו סרט הקולנוע האהוב עליך?
 אזרח שומר חוק 
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול? מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה?
 בעונה הקודמת אהבתי את אלין, כי באמת שהיא שברה כל סטיגמה אפשרית וממש מאמי כזאת
מה הדבר שהכי מעצבן אותך?
 אנשים טיפשים שמבזבזים לי את הזמן, וגם אוטובוסים אני לא סובל
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 "לך לאודישן לאח הגדול"
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 לפני חודש, כשחברה שלי הביאה חתול והוא שרט אותי
אם תזכה, מה תעשה עם הכסף?
 אסגור חובות, אפנק את החברה, משפחה, חברים ואז מן הסתם אני אהיה בחובות עוד פעם
עד כמה רחוק את/ה מוכן ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 כמה שצריך אבל הגבול הוא שבתמורה אני פוגע במישהו קרוב

ית ו� < � xn X� כזאת
מה הדבר שהכי מעצבן אותך? אנשים טיפשים שמבזבזים לי את הזמן, וגם אוטובוסים אני לא סובל
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים? "לך לאודישן לאח הגדול"
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? לפני חודש, כשחברה שלי הביאה חתול והוא שרט אותי  
אם תזכה, מה תעשה עם הכסף? אסגור חובות, אפנק את החברה, משפחה, חברים ואז מן הסתם אני אהיה בחובות עוד פעם
עד כמה רחוק את/ה מוכן ללכת כדי לזכות באהדת הקהל? כמה שצריך אבל הגבול הוא שבתמורה אני פוגע במישהו קרוב


2 תגובות:

  1. אני בעד שתסתפר.
    יש באח הגדול תקציב לשמפו או שאת זה מקבלים בלי קשר לתקציב?

    אחרי שתצא מהבית וחברה שלך תזרוק אותך אתה מוזמן לאתר וללמוד איך להתחיל עם בחורות...

    https://sites.google.com/site/superchenun/howtogetagirl

    השבמחק
  2. היום לי-עוז הפתיע אותי לטובה.

    http://bokeret.blogspot.com/2011/01/20.html

    (בבלוג של "זו שלא ידעה לסתום את פה" אשמח עם תקראו ותגיבו :)

    השבמחק