Adsense

יום שני, 20 בדצמבר 2010

פרידה הכט


בואו להכיר את פרידה הכט
היא פרופסור למדעי החיים, שירתה בצבא כנהגת בחיל האוויר, מאמינה שכל החיים הם הבל הבלים וכל אדם צריך לשמוח בחלקו והייתה משנה בעצמה את התום ואת העקשנות. בואו להכיר את פרידה הכט


תחתית הטופס
תאריך לידה: 9/2/64 
מזל:
 דלי
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 כיום ת"א ובעבר בני ברק
שירות צבאי:
 הייתי נהגת בחיל האויר
מצב משפחתי:
 נשואה לאישתי
לימודים:
 פרופסורה למדעי החיים
המוטו שלי:
 כל החיים הבל הבלים. צריך לחייך ולשמוח בחלקנו ולהגיד תודה כל בוקר מחדש
מקצוע/עיסוק נוכחי:
 בעלת מסעדה
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה שלך?
 הכי טובה – סבלנות וסובלנות ונדיבות. הכי גרועה – עקשנות
תאר את עצמך ב-5 מילים:
 אוהבת את הבריות ושמחה בשלמות הפנימית שלי
מהו החלום הכי גדול שלך?
 שתמיד יהיה לי מה לתת. וארבע קירות עם גג
מהי הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 שאבי תפס אותי במיטה ערומה עם החברה שלי בגיל 13
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 פחד להיות חולה שסובלת
מי הבן אדם הכי קרוב אלייך?
 אישתי
מה היית משנה בעצמך? מבחינה חיצונית הייתי מקטינה את השדיים ונפטרת מהפרונקלים שמלווים אותי הרבה שנים  ומבחינה פנימית את אופיי התם. והעקשנות
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 227
מה החברים שלך יופתעו לגלות עליך?
 החברים שלי לא יופתעו בכלום. הם מכירים אותי
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 לשבת עם אישתי והכלב שלי בסלון בבית
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 כשנפלתי לסמים
מי האדם הכי סקסי בעולם בעינייך?
 אישתי
מוזיקה אהובה:
 חוה אלברשטיין, ג'ואן ארמטריידינג, מריה בטניה, נינה סימון, נורית גלרון, לה בוהם, לה טרוויאטה, אופרות בכלל. סופר טרמפ, ג'ו ג'קסון, ג'ן מרטין ועוד מלא אחרים שהדף קטן מלהכיל
סרט הקולנוע האהוב עלייך?
 פעמיים אישה, נהר הבוץ, הקיץ האחרון
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול? מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה?
 צפיתי. הפייבוריטים שלי היו אלירז ושפרה. הם היו הכי ישרים ואותנטיים
הדבר שהכי מעצבן אותך?
 חוסר יושר, צביעות, טיפשות ורוע
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 שהכל הבל הבלים. זה מה שסבתא כדיה הייתה אומרת לי כשהייתי בסמים וגרתי אצלה
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 השבוע בכיתי. כשאישה מבוגרת ביקשה ממני לאכול. נתתי לה והיא אכלה כאילו אין מחר. כשהיא הלכה התחלתי לבכות
אם תזכי, מה תעשי עם הכסף?
 אמשיך להאכיל את הזקנים הנזקקים שאני מאכילה כל השנה ואסגור חובות
עד כמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 הכי רחוק שאני יכולה ללכת זה להיות אני כל הזמן אני בלי לוותר על הערכים שלי והמוסר שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה