Adsense

יום שני, 13 בדצמבר 2010

נופר מור

בואו להכיר את נופר מור

היא מאמינה שהכל לטובה, מתכוונת ללכת הכי רחוק שאפשר כדי לזכות אך לא תוותר על העקרונות שלה, מנסה להגשים את עצמה בכל המובנים שונאת הומופוביה ומשתדלת תמיד ללכת בעקבות הלב שלה. בואו להכיר את נופר מור


תחתית הטופס
תאריך לידה: 88\11\12 
מזל:
 עקרב
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור במקור?
 ת"א. מקום מגורים נוכחי - ת"א 
שירות צבאי:
 פקידה בחיל האוויר,מחנה רמון כנף 25 (מצפה רמון) 
מצב משפחתי:
 רווקה
לימודים:
 מכללה לקוסמטיקה רפואית
המוטו שלי:
 הכל לטובה
מקצוע/עיסוק נוכחי: סלקטורית\מארחת במועדונים
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה  שלך?
 תכונות טובות: אמיתית וכנה, נאמנה. רעות: רכושנית, ישירה, קנאית לבני זוג
תארי את עצמך ב-5 מילים:
 אסרטיבית, כריזמטית, רגישה, נאמנה, טוטאלית
מהו החלום הכי גדול שלך?
 להגשים את עצמי בכל המובנים - משפחה וקריירה, ולהיות מאושרת
מהי הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 דיברתי על מישהו ממש מלוכלך ופתאום ראיתי אותו עומד מאחוריי!!!
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 שיקרה משהו רע למשפחתי ולאהוביי
מי הבן אדם הכי קרוב אלייך?
 אמא
אם היית יכול להתחלף עם מישהו ליום אחד במי היית בוחר ולמה? בנימין נתניהו. הייתי רוצה להרגיש איך זה להיות בעל כל כך הרבה כוח ואחריות בידיים
מה היית משנה בעצמך?
 מבחינה חיצונית את כפות הרגליים - שונאת אותן! מבחינה פנימית הייתי רוצה להיות קצת פחות קנאית לבני זוג שלי
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 300
מה החברים שלך יופתעו לגלות עלייך?
 שאני לא תמיד בשליטה מלאה על כל מה שקורה בחיי
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 הופעה של זמר\ת אהוב\ה. או כל דבר שכולל אנשים שאני אוהבת ונוח לי בחברתם
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 מוות של דוד שלי
מי האנשים הכי סקסיים בעולם בעינייך?
 ווין דיזל, חוויאר בארדם, פאבלו אצ'ארי, סלמה הייק, פנלופה קרוז, רונית אלקבץ
מוזיקה אהובה:
 ישראלית (שלומי שבת כל האלבומים), שלמה ארצי, פבלו רוזנברג, יהודה פוליקר, משה פרץ ומוזיקה דרום אמריקאית: להקת rafaga, חוליו איגלסיאס,לואיס מיגל
סרט הקולנוע האהוב עלייך:
 רוקי 2, קזינו (רוברט דה נירו),אישה יפה
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול? מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה?
 צפיתי בכל העונות, אבל לא התחברתי למישהו באופן טוטאלי. אהבתי את שפרה ואהבתי מאוד את אלירז
מה הדבר שהכי מעצבן אותך?
 הומופוביה, שקרים
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 ללכת בעקבות הלב שלי כי הוא תמיד צודק
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 בכיתי לפני 3 ימים. פגעתי באמא שלי והרגשתי נורא ואיום 
אם תזכי, מה תעשה עם הכסף?
 אשקיע בעסק משלי. את השאר אחסוך לדירה
עד כמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 אלך רחוק מאוד אך לא אוותר כל העקרונות שלי ועל הערכים עליהם גדלתי

2 תגובות:

  1. רוצים לזכות במיליון ?

    כנסו ל

    il.playlotteryonline.org

    השבמחק
  2. טעיתי , התכוונתי למילארד?

    השבמחק