Adsense

יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

עתי שולברג


הכירו את עתי שולברג
הוא מתאהב ללא דרך חזרה, האדם הכי קרוב אליו בעולם היא אמא שלו, הוא משרה על הסובבים אותו רוגע ותקווה, אבל תתפלאו לגלות שיש לו גם צדדים אפלים. בואו להכיר את עתי שולברג

ראש הטופס
תחתית הטופס
תאריך לידה: 9/10/1983
מזל:
 מאזניים
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 כיום מודיעין, במקור ירושלמי
שירות צבאי:  קרבי, בגדוד 50 של חטיבת הנח"ל
מצב משפחתי: רווק + כלב
לימודים:
 סינית
המוטו שלי: כי בחיים הכל חולף... אסור להיות בהמות אחד כלפי השני, אנחנו בני אדם וזאת זכות.
 
מקצוע/ עיסוק נוכחי:
 מלצר, ברמן ויועץ לימודים
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה  שלך? 
 הטובה: היכולת שלי להשרות רוגע ותקווה על הסובבים אותי. הגרועה: אני מתפזר אובססיבי, מסוגל לשנות תוכניות של שנים בדקה, ומתאהב ללא דרך חזרה
תאר את עצמך ב – 5 מילים:
 מה שלא יהיה אני זורם
מהו החלום הכי גדול שלך:
 לעשות מלא כסף ולשנות את העולם בצורה הכי גדולה שאוכל
מהי הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 פעם ישנתי לילה שלם במיטה עם מישהי כשהייתי בטוח שהיא מישהי אחרת. בבוקר לא היה נעים.
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 ללכת לאיבוד ולא להכיר את עצמי יותר
מי הבן אדם הכי קרוב אליך?
 אמא שלי

אם היית יכול להתחלף עם מישהו ליום אחד  - במי היית בוחר ולמה: הייתי מחליף איזה גורו הודי שיושב על פסגת הר מושלגת. בשביל השאנטי
מה היית משנה בעצמך?  חיצוני: אני אוהב את הגוף שלי כמו שהוא. פנימי: יותר שלווה פחות רעש לבן.
כמה חברים יש לך בפייסבוק:
 448
מה החברים שלך יופתעו לגלות עליך?
 שקיימים בי גם צדדים אפלים
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 ערב שמורכב מארוחה ענקית עם חברים, שתייה איכותית, וקרחנה במועדון עד אור הבוקר, שבסיומה אני במיטה שלי מסניף ריח של שמפו משיער גולש שמלטף לי את הגב
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 הרגע בו פרצתי בבכי בהלוויה של סבתא שלי
מי האישה הכי סקסית בעולם בעיניך? 
 פנלופה קרוז
מוזיקה אהובה:
 "מזנין" מאסיב אטאק, אינפקטד מאשרום, NIN
סרט הקולנוע האהוב עליך: ביג לבובסקי
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול? מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה?
 צפיתי מעט... אלירז היה הכי קול מבין כולם
הדבר שהכי מעצבן אותך?
 חוסר כבוד וזלזול
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 לפעמים צריך לנתק את הרגש ולפעול מהראש, בלי לשאול למה, רק הגיון קר... עצה מעולה, עד היום לא הצלחתי ליישם אותה.
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 הייתי מאושר נורא היום,  מבסוט עם עצמי... יצאתי למרפסת ,נשמתי את השקיעה עמוק פנימה ובכיתי בלי סיבה מוגדרת. לפעמים רגשות זה דבר הפכפך.
אם תזכה, מה תעשה עם הכסף?
 אני ארים מסיבה שלא נראתה כמותה, אסגור את החובות של האנשים הקרובים אלי, ואשים 100,000 שקל בצד לתואר ואצא לטייל בחול לכמה חודשים. אה כן, ודוקאטי דנדש בצבע ירוק .
עד כמה רחוק אתה מוכן ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 אין לי בעיה עם כלום, חוץ מחוסר טעם. יאללה תביאו משהו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה