Adsense

יום שני, 13 בדצמבר 2010

ג'קי מנחם


בואו להכיר את ג'קי מנחם

הוא היה רוצה להתחלף עם ליאונרדו די קפריו, מפחד פחד מוות מרפי גינת, החלום הכי גדול שלו זה משפחה וילדים והוא מוכן לעשות הכל בשביל לזכות באהבה שלכם. הכירו את ג'קי מנחם

תחתית הטופס
תאריך לידה:  4.1.88 
מזל:
 גדי
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 רמת גן
שירות צבאי:
 פטור רפואי (אסטמה)
מצב משפחתי:
 רווק
לימודים:
 10 שנות לימוד
המוטו שלי:
 תן חיוך הכל לטובה
מקצוע/ עיסוק נוכחי:
 רב מלצרים
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה  שלך?  טוב לב ועקשנות
תאר את עצמך ב – 5 מילים:
 חרוץ, עקשן, טוב, אמין ואמביציוני 
מהו החלום הכי גדול שלך?  משפחה וילדים
מהי הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 שהייתי חייב לשירותים באמצע משחק כדורגל
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 חוסר אונים
מי הבן אדם הכי קרוב אליך?
 אבא ואמא שלי

אם היית יכול להתחלף עם מישהו ליום אחד  - במי היית בוחר ולמה:
 ליאונרדו דיקפריו, לבלות עם בר רפאלי
מה היית משנה בעצמך?
 הייתי רוצה שרירים, להיות חטוב יותר
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 אין לי פייסבוק
מה החברים שלך יופתעו לגלות עליך?
 שאני מפחד פחד מוות מהומלסים ומרפי גינת (התוכנית כלבודק)
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 לבלות בים
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 הפרישה מהכדורגל
מי הכי סקסיים בעולם בעינייך?
 אגם רודברג
מוזיקה אהובה:
 רובים ושושנים
סרט הקולנוע האהוב עליך:
 חומות של תקווה
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול?
 מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה? אלירז כי היה הכי אמיתי
הדבר שהכי מעצבן אותך?
 הרעש של החיכוך של העפרון בדף
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 לא משנה מה קרה היום, מחר יש יום חדש
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 לפני 3 שנים, כשסבתא שלי נפטרה
אם תזכה, מה תעשה עם הכסף?
 עוד לא החלטתי, אבל בטוח שזה ישנה לי את החיים לטובה
עד כמה רחוק אתה מוכן ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 עד הסוף

2 תגובות:

  1. גקי אתה חתיךךך אני אוהבת אותך !!

    השבמחק
  2. I-LOVE-YOU אתה חתיךךך אוהבת אותך !!! אני מעריצה אותך !!!!!

    השבמחק