Adsense

יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

יגאל אלנקרי


הכירו את יגאל אלנקרי

יש לו פתיל קצר והוא חולה פוזה, הבן אדם הכי קרוב אליו בעולם הוא הבן שלו והבילוי האולטימטיבי בשבילו הוא מסעדה טובה, בקבוק יין משובח, בחורה ברמה ליד ומוסיקה מזרחית ברקע. בואו להכיר את יגאל אלנקרי
ראש הטופס
תחתית הטופס
תאריך לידה:  31.7.60 
מזל: אריה
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור: רמת גן
 
שירות צבאי:
 שנה וחצי בשארם א-שיח בסיני , שנה וחצי בצומת גולני. בתפקיד מש"ק.
מצב משפחתי:
 גרוש + 1 
לימודים:
 12 שנות לימוד
המוטו שלי:
 חיה ותן לחיות
מקצוע/ עיסוק נוכחי:
 בעל חברת פרגולות וסוככי שמש 
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה  שלך?
 התכונה הכי טובה שלי היא עזרה לזולת. התכונה הכי גרועה שלי היא שיש לי פתיל קצר מידי פעם...
תאר את עצמך ב – 5 מילים:
 רגיש, פרפקציוניסט, איש עבודה, חולה פוזה, סטרילי, לב רחב
מהו החלום הכי גדול שלך:
 בשבילי החלום הוא למצוא את אהבת חיי ולבנות משפחה . וכמבן לראות את הבן שלי מאושר בחייו בכל מה שהוא בוחר לעשות
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 נחשים תרתי משמע (!)
מי הבן אדם הכי קרוב אליך?
 הבן שלי הראל

אם היית יכול להתחלף עם מישהו ליום אחד במי היית בוחר ולמה:  הייתי מוכן להתחלף ליום אחד עם שלמה המלך בגלל שהיה החכם באדם וכמובן היו לו 1000 נשים ( שזה לא רע בכלל ) 
מה היית משנה בעצמך?
 הייתי מוסיף כמה קוביות בבטן, ולא הייתי מתנגד להיות עם נשימה יותר ארוכה כשמעצבנים אותי 
כמה חברים יש לך בפייסבוק:
 65 וכולן נשים שאני מכיר
מה החברים שלך יופתעו לגלות עליך: הם יודעים עלי הכל ולכן אני לא חושב שיופתעו
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 מסעדה טובה, בקבוק יין משובח, בחורה ברמה לידי, מוסיקה מזרחית ברקע, וכמובן איך אפשר בלי סיגר קובני 
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 הלוויה של אמא שלי
מי הכי סקסיים בעולם בעיניך?
 ג'ורג' קלוני ואנג'לינה ג'ולי 
מוזיקה אהובה: 
 מוסיקה מזרחית, קובי פרץ  ובפרט ליאור נרקיס 
סרט הקולנוע האהוב עליך:
 הסנדק
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול? מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה? 
 צפיתי בעונות הראשונות והפייבוריטית שלי היתה שפרה , בחורה איכותית ואמיתית
הדבר שהכי מעצבן אותך?
 נוכלים ושקרנים
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים:
 סבלנות משתלמת בסופו של דבר
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 לפני יומיים נזכרתי באמא שלי כשהייתי בבית העלמין
אם תזכה, מה תעשה עם הכסף?
 אחרי שאזכה אחשוב כבר מה לעשות איתו - מה שבטוח חלק ממנו אני אתרום 
עד כמה רחוק אתה מוכן ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 אני חושב שאני בן אדם מספיק מעניין בשביל שלא אצטרך ללכת כל כך רחוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה