Adsense

יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

סיון דרור

בואו להכיר את סיון דרור

שפרה קורנפלד ועינב בובליל מייצגות את הפיצול שיש בתוכה, היא מסננת כרונית, משתדלת לחיות את החשק בכל רגע ומגדירה את עצמה כחיפאית פטריוטית. בואו להכיר את סיון דרור
ראש הטופס
תחתית הטופס
תאריך לידה מלא: 19.6.82, יום שבת ב-10:00 בבוקר
מזל:
 תאומים
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 חיפאית פטריוטית, במקור מקרית שמואל וקרית ים
שירות צבאי:
 מש"קית ת"ש באב"כ הנדסה
מצב משפחתי:
 גרושה פלוס ילדה נדירה
לימודים:
 תואר ראשון בשפה וספרות אנגלית עם השלמות של קבלה ולימודי מגדר
המוטו שלי: 
 SHAME IS FOR LOOSERS
מקצוע/עיסוק נוכחי:
 קופירייטרית במשרד פרסום לם-מרגלית
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה שלך?
 הכי טובה-אימפולסיבית, הכי גרועה-אימפולסיבית (ומסננת כרונית)
תאר את עצמך ב-5 מילים:
 חיה את החשק כל רגע
מהו החלום הכי גדול שלך :
 להופיע בראש רשימת רבי המכר עם הספר ה-9 שלי
מהי הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 שיעור פילאטיס מכשירים. המדריכה, אני ועוד תלמידה. המדריכה מרימה לי את הרגל שקשורה לקפיץ, מותחת את השריר ואני... מפנקת אותה בנפיחה רעשנית. מיותר לציין שלא חזרתי לשם
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 למות מכרסום ג'וקים בלי להשאיר אחריי חותם בעולם
מי הבן אדם הכי קרוב אליך?
 גל, הבת שלי
מה היית משנה בעצמך? כלום. אם הייתי משנה פסיק בעצמי, לא הייתי הניקוד המלא שאני
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 1299 
מה החברים שלך יופתעו לגלות עליך?
 שיש לי שפם אם אני לא מורידה שבועיים
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 כל דבר שכולל את הפמליה האהובה שלי, בין אם זו ישיבה בצינוק לריקודי עם במתנ"ס או סגירת מועדון מהולה בצ'ייסרים של ערק
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 המוות של המלאך שלי, אמא
מי האנשים הכי סקסיים בעולם בעינייך?
 אין לי קבועים, כל תקופה זה משתנה, נכון להיום - ג'ון האם, הלוא הוא מד-מן ומירי חנוך, אחת הנשים היותר נשיות שראיתי וקראתי בחיי
מוזיקה אהובה:
 היום ברי סחרוף, מחר דודו אהרון, מחרתיים קרנבריז, שבוע הבא ערן צור ומשה פרץ, ואז ליידי גאגא, ביונסה, נינט, חווה אלברשטיין ופינק פלויד
סרט הקולנוע האהוב עליך:
 כל הסרטים שגרמו לי לבכות בטירוף. סוריה M ובכוח הלב היו האחרונים שגרמו לכרית שלי לבקש נייר סופג
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול? מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה?
 בעונה הראשונה נקרעתי בין שפרה לעינב כי הן הפיצול שיש בתוכי, בעונה האחרונה פתחתי חמ"ל לאלירז, כי הוא שמפו ומרכך באחד 
הדבר שהכי מעצבן אותך?
 חפרנים. במיוחד כאלה שחופרים לי "למה את מסננת?!"
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים:
 לכוון את השעון של הדוד החשמלי באופן אוטומטי כדי שתמיד יהיו מים חמים
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 כל יום בשבוע האחרון, לפעמים מהתרגשות לקראת האח הגדול, לפעמים מיסורי מצפון בגלל האח הגדול, לפעמים כי נתקעתי עם הזרת ברגל של השולחן כי לא הרכבתי משקפיים בלילה בדרך לשירותים
אם תזכי, מה תעשה עם הכסף?
 אקנה לי זמן לשבת בבית ולסיים את הספר שלי, אשים בצד בשביל תואר, ראשון, שני ודוקטורט לבת שלי ואקים ספריה על שם אמא שלי. אה כן, והסרת שיער בלייזר ברגליים
עד כמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 אני מוכנה לישון עם עכביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה