Adsense

יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

סיון אברהמי

בואו להכיר את סיון אברהמי

היא סטודנטית למדעי המוח באוניברסיטת בר אילן, עבדה בעבר כדיילת, רגישה, סובלנית, חולמנית ומפחדת מג'וקים. בואו להכיר את סיון אברהמי


תחתית הטופס
תאריך לידה: 11.06.84
מזל:
 תאומים
מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור:
 אור יהודה, במקור מקרית אונו
שירות צבאי:
 שנה במברקה של משרד הבטחון בתור צפטית ואז בתור אחמ"שית. לאחר מכן כן קצינת מחשוב
מצב משפחתי:
 רווקה
לימודים: תיכון בן צבי בקרית אונו. מגמת ביולוגיה מחשבים. כעת אוניברסיטת בר אילן שנה שלישית במדעי המוח
המוטו שלי:
 "תנסה. מקסימום זה יצליח"
מקצוע/ עיסוק נוכחי:
 סטודנטית
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה שלך? 
 הכי טובה: סובלנות ורגישות. בשביל להיות סובלני לסביבה צריך רק דבר אחד: לא לשכוח שאתה בעצמך לא מושלם, שאתה עצמך עושה טעויות לפעמים, ושגם אם יש לך המון דברים טובים בחייך, כנראה הרוב זה מזל ובכל מקרה זה לא עושה אותך אף פעם טוב יותר מאחרים.
תכונה גרועה: חוסר החלטיות. כשאני בקפיטריה באוניברסיטה אני יכולה במשך עשר דקות להתלבט האם לקחת בורקס גבינה או שמא תפוח אדמה. במסעדות אני מגיעה כמעט תמיד למצב שבו אני נשארת עם כשלוש אפשרויות ופשוט אומרת למלצר/ית להחליט עבורי. תארו לעצמכם אם כך מה עברתי כשהייתי צריכה לבחור דברים יותר משמעותיים בחיים
תארי את עצמך ב-5 מילים:
 שאפתנית, חייכנית, חולמנית, רגישה, סקרנית
מהו החלום הכי גדול שלך:
 אושר ושלווה אמיתיים. כרגע אני בודקת אופציות בחיי לגבי מה יביא אותי לשם
מהי הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 למזלי לא  היו לי הרבה פאדיחות. רוב חיי בעיקר קרו לי ניסים שהצילו אותי מפאדיחות
מהו הפחד הכי גדול שלך?
 בדידות, מוות וג'וקים
מי הבן אדם הכי קרוב אליך?
 אחי


אם היית יכול להתחלף עם מישהו ליום אחד  - במי היית בוחר ולמה: 
 ו"ס ראמאצ'אנדראן, אחד מחוקרי המוח המעניינים ביותר של זמנינו ומי שגרם לי ללכת לכיוון של מדעי המוח בעקבות ספרים שכתב בנושא. הייתי רוצה ליום אחד להרגיש איך זה להיות בעלת ידע עצום כמו שיש לו
מה היית משנה בעצמך?
 מבחינה חיצונית כרגע אני די שמחה בחלקי. מבחינה פנימית הייתי מעדיפה להצליח להיות החלטית ולדעת מה אני רוצה לעשות שאהיה גדולה
כמה חברים יש לך בפייסבוק?
 576
מה החברים שלך יופתעו לגלות עליך?
 שאני משתתפת באח הגדול. פעם ראשונה בחיי שאני שומרת סוד בצורה כזו אבסולוטית. בדרך כלל קשה לי לשמור על הפה שלי בכל מה שנוגע לדברים שקשורים אליי. אני חושבת שייקח להם כמה ימים טובים לצאת מהשוק
מהו הבילוי האולטימטיבי מבחינתך?
 כל מה שקשור בלטוס לחו"ל. אני מכורה
מה הרגע הכי קשה שהיה לך בחיים?
 כשנשבר לי הלב בפעם הראשונה
מי הגבר הכי סקסי בעולם בעינייך?
 אדריאנה לימה, מישל פייפר, אדוארד נורטון,  ואמנם הוא כבר לא איתנו, אבל אין, פשוט אין על קורט קוביין
מוזיקה אהובה:
 ניל יאנג, פינק פלויד, air, אסף אבידן, אביתר בנאי
סרט הקולנוע האהוב עליך:
 חומות של תקווה
האם צפית בעונות הראשונות של האח הגדול? מי היה הפייבוריט שלך מבין הדיירים ולמה?
 בעונה הראשונה הפייבוריטית שלי מההתחלה הייתה שפרה, ובעיקר מכיוון שכמה חודשים לפני התכנית טסתי איתה בטיסה מניו יורק לארץ. היא הייתה אז דיילת וגם אני. זו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שראיתי אותה ואני לא אשכח איך שבזמן הקצר של הטיסה שיצא לנו לשוחח מעט היא השאירה עליי חותם מאד עמוק ורושם עז. כאשר ראיתי אותה נכנסת לבית בפרק הראשון ידעתי שכמו שהיא כבשה אותי כך היא תכבוש את שאר הקהל. את העונה השנייה לא ראיתי בזמן ששודרה כי הייתי עמוק בלימודים אבל כשכן צפיתי בה סך הכל הרגשתי אמפטיה גדולה לכל חמישיית הגמר
הדבר שהכי מעצבן אותך?
 אנשים שמרוכזים בעצמם, יהירות, ביקורתיות, שקרנים
מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
 לא לחשוב או להתנהל על פי מה חושבים עליי אחרים
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
 אני בוכה כל הזמן. הפעם האחרונה הייתה שלשום כשצפיתי בסרט: I am sam. אני כמעט כל הסרט רק בכיתי. לא הצלחתי להפסיק, גם הרבה אחרי שהסרט נגמר. 
אם תזכה, מה תעשה עם הכסף?
 חלק מהכסף אתרום ובשאר אתחיל לבנות את חיי
עד כמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לזכות באהדת הקהל?
 אנסה פשוט ליהנות מהחוויה ואני מקווה שאהדת הקבל תבוא עם זה. אני באופן כללי מוכנה ללכת רחוק עבור דברים שאני רוצה בחיי, אז כנראה שנצטרך לחכות ולראות מה יוליד יום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה