Adsense

יום שבת, 11 בדצמבר 2010

יואב מאור

בואו להכיר את יואב מאור

הסרט האהוב עליו הוא נוטינג היל, מתעצבן כשאנשים פוסקים עליו דברים לפני שהם מכירים אותו והוא בכה פעם אחרונה כאשר ניתק קשר מבחורה ששיחקה בו שלוש שנים. בואו להכיר את יואב מאור
ראש הטופס
תחתית הטופס
תאריך לידה:  9 לנובמבר 1989 
 מזל:
 עקרב
 מקום מגורים נוכחי ומהיכן במקור: 
 נולדתי וגדלתי כל חיי בכפר סבא, כיום רוב הזמן בהרצליה פיתוח כי אני עובד שם אבל עדיין גר בכפר-סבא
שירות צבאי:
 שירות לאומי התנדבותי בעמותה בכפר-סבא
 מצב משפחתי:
 רווק מבוקש (כן בטח)
 לימודים:
 סיימתי 12 שנות לימוד בקושי רב ללא תעודת בגרות
 המוטו שלי:
 מה שהופך את החיים למעניינים זה מספר החוויות שאנחנו צוברים עד שהם נגמרים - הכי חשוב לצבור כמה שיותר חוויות
מקצוע/ עיסוק נוכחי:
 בעלים ב-40% מהמניות, של משרד הפרסום פרפל אינטראקטיב 
מהי התכונה הכי טובה והכי גרועה  שלך? 
 טובה: מוכשר ויצירתי, גרועה: מזעזע עם בנות
תאר את עצמך ב – 5 מילים:
 יואב, את השאר תגלו בעצמכם
מהו החלום הכי גדול שלך?
 ברמה הרוחנית: שלא יחסר כלום לי ולמשפחתי לעולם, ברמה החומרית: אוסף מכוניות פורשה, פרארי ולמבורגיני
 מהי הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לך?
 לא מזמן אירגנתי אירוע של סלקום, וכשעליתי לנאום - אמרתי בטעות "פלאפון" במקום סלקום - לעיניי כל בכירי החברה 
 מהו הפחד הכי גדול שלך?
 לאבד, מסיבה כזו או אחרת - את כושר העבודה שלי בתחום שלי
 מי הבן אדם הכי קרוב אליך?
 ידידה שלי, ספיר (אל תגלו לה אבל אני מאוד מקווה שהיא תהיה הרבה יותר מידידה בשלב כזה או אחר, מי יודע - אולי אחרי היציאה מהבית...)

                              

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה